GMP ITALIA  ALUFELNI      

  NAGYKERESKEDÉS

  KÉRDÉSE VAN ? Tel:[+3620 399-65-99] VAGY +36204604873

           

Gyakori kérdések

Hogyan tudom átvenni a terméket?

Személyes átvételre Székesfehérváron van lehetőség: https://gmpalufelni.hu/shop_contact.php

Ezen kívűl viszonteladóinknál, házhozszállítással, illetve MOL PostaPonton való átvétellel tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség, de 400.000 Ft feletti rendelésnél már ingyenes.

A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választ.

 

Mikor érkezik meg?

Ha az utánvétes fizetést választja, akkor általában 1 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott termékek. Ez esetben a teljes vételárat a kiszállítást végző cégnek kell készpénzben fizetnie.

Ha előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki a vásárlása ellenértékét, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkezik meg a csomagja. Ebben az esetben ugyanis megvárjuk, míg megérkezik az összeg a számlánkra, és utána indítjuk útjára a csomagot. Kérjük, előreutalásnál, a közlemény rovatban mindig tüntesse fel a megrendelés számát, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.

 

Hogyan fizethetek?

Utánvéttel, előreutalással és bankkártyával tud fizetni.

Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudja átadni a vételárat, készpénzben.

 

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

Termékeinket kizárólag itt, a NutriXXion webshopban tudja megrendelni, telefonon, vagy akár táblázatban is. Skype-os megrendelésre sajnos nincs lehetőség.


1. Válassza ki a megrendelni kívánt mennyiséget!

A kiválasztott terméknél megjelenő mennyiségválasztóval tudja meghatározni, hány darab terméket kíván megrendelni. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a fel- és lefelé mutató nyilakra kattint, vagy a beviteli mezőbe beírja a kívánt darabszámot.


2. Helyezze kosárba a terméket!

A mennyiség kiválasztása után a terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával tudja a kosarába helyezni. A kosárba helyezés után a jobb felső saroknál el fog tűnni "Az Ön kosara üres" üzenet, és a kiválasztott termék fog benne megjelenni. Ezután - a fentiekhez hasonló módon - további termékeket is a kosarába tud helyezni, vagy ha másra nincs szüksége, rögtön elkezdheti a megrendelést.


3. Nézze át a kosarát!

A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra vagy a mellette lévő, korábban kiválasztott tételekre kattintva tudja elkezdeni a megrendelést. Ha a kosárban valóban azok a tételek vannak, amelyeket szeretne, nyomjon a "Megrendelés" gombra.


4. Válasszon szállítási és fizetési módot!

Pipálja be, hogy melyik átvételi és fizetési módot választja. A MOL PostaPontos átvételnél, kérjük válasszon várost, és a városon belül ugyancsak válassza ki a MOL PostaPont címét. Nyomjon a "Tovább" gombra.


5. Adja meg személyes (vagy céges) adatait!

Amennyiben korábban regisztrált a webshopban, írja be e-mail címét és jelszavát, és nyomjon rá a "Belép" gombra. A korábban megadott adatai meg fognak jelenni, a többi adatot értelemszerűen töltse ki.

Amennyiben még nem regisztrált, több mezőt kell értelemszerűen kitöltenie.


6. Adja fel a megrendelését!

A megrendelésel elfogadja az Általános Szerződési Feltételet. Kérjük, olvassa el, majd a "Megrendel" gombra kattintással tudja feladni a megrendelését.

 

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

A webshopban regisztráció nélkül is vásárolhat, de célszerű regisztrálnia, hisz pl. a pontkedvezmény csak így tud jóváíródni a következő vásárlásakor. A regisztráció ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.


Hogyan tudok regisztrálni?

A felül lévő "Regisztráció" gombra kattintva egy adatlapra érkezik. Ezt az adatlapot kell kitöltenie a személyes, számlázási és szállítási adataival. Ha most szeretne regisztrálni, itt megteheti: Regisztráció


Mennyi a kiszállítási idő?

Általában 1-2 munkanap.
Ha az adott napon, 9:30-ig leadja a rendelését, a következő munkanapon Önnél lehet.


A futárnál tudok bankkártyával fizetni?

Általában igen. Szinte minden futárnál van bankkártyaolvasó, a Postapontokon szintén.


A termék ára tartalmazza a szállítási költséget

Egy adott termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget!

Szállítási költségekről ide kattintva tájékozódhat.


Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?

Nincs ok aggodalomra. Adjon le egy új megrendelést, és a megjegyzés rovatba írja bele, hogy az előző (itt kérjük, tüntesse fel a pontos megrendelésszámot) megrendeléshez rakjuk hozzá. Ebben az esetben egy csomagként, azaz egy szállítási költségért fogja megkapni mindkét megrendelést. 10:00-ig tudjuk fogadni a kiegészítő rendeléseket.