Gyakori kérdések
Hogyan tudom átvenni a terméket?
Személyes átvételre Székesfehérváron van lehetőség: https://gmpalufelni.hu/shop_contact.php
Ezen kívűl viszonteladóinknál, házhozszállítással, illetve MOL PostaPonton való átvétellel tudnak hozzájutni a megrendelt termékekhez.
Mennyibe kerül a szállítás?
Budapestre és vidékre is ugyanannyi a szállítási költség, de 400.000 Ft feletti rendelésnél már ingyenes.
A szállítási költség mértéke attól függ, hogy Ön milyen kiszállítót és milyen fizetési módot választ.
Mikor érkezik meg?
Ha az utánvétes fizetést választja, akkor általában 1 munkanap alatt érkeznek meg a kiválasztott termékek. Ez esetben a teljes vételárat a kiszállítást végző cégnek kell készpénzben fizetnie.
Ha előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki a vásárlása ellenértékét, akkor általában 1-2 munkanap alatt érkezik meg a csomagja. Ebben az esetben ugyanis megvárjuk, míg megérkezik az összeg a számlánkra, és utána indítjuk útjára a csomagot. Kérjük, előreutalásnál, a közlemény rovatban mindig tüntesse fel a megrendelés számát, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendeléshez tartozik az utalás.
Hogyan fizethetek?
Utánvéttel, előreutalással és bankkártyával tud fizetni.
Utánvétes fizetés esetén a kiszállítást végző cégnek tudja átadni a vételárat, készpénzben.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
Termékeinket kizárólag itt, a NutriXXion webshopban tudja megrendelni, telefonon, vagy akár táblázatban is. Skype-os megrendelésre sajnos nincs lehetőség.
1. Válassza ki a megrendelni kívánt mennyiséget!
A kiválasztott terméknél megjelenő mennyiségválasztóval tudja meghatározni, hány darab terméket kíván megrendelni. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a fel- és lefelé mutató nyilakra kattint, vagy a beviteli mezőbe beírja a kívánt darabszámot.
2. Helyezze kosárba a terméket!
A mennyiség kiválasztása után a terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával tudja a kosarába helyezni. A kosárba helyezés után a jobb felső saroknál el fog tűnni "Az Ön kosara üres" üzenet, és a kiválasztott termék fog benne megjelenni. Ezután - a fentiekhez hasonló módon - további termékeket is a kosarába tud helyezni, vagy ha másra nincs szüksége, rögtön elkezdheti a megrendelést.
3. Nézze át a kosarát!
A jobb felső sarokban lévő kosár ikonra vagy a mellette lévő, korábban kiválasztott tételekre kattintva tudja elkezdeni a megrendelést. Ha a kosárban valóban azok a tételek vannak, amelyeket szeretne, nyomjon a "Megrendelés" gombra.
4. Válasszon szállítási és fizetési módot!
Pipálja be, hogy melyik átvételi és fizetési módot választja. A MOL PostaPontos átvételnél, kérjük válasszon várost, és a városon belül ugyancsak válassza ki a MOL PostaPont címét. Nyomjon a "Tovább" gombra.
5. Adja meg személyes (vagy céges) adatait!
Amennyiben korábban regisztrált a webshopban, írja be e-mail címét és jelszavát, és nyomjon rá a "Belép" gombra. A korábban megadott adatai meg fognak jelenni, a többi adatot értelemszerűen töltse ki.
Amennyiben még nem regisztrált, több mezőt kell értelemszerűen kitöltenie.
6. Adja fel a megrendelését!
A megrendelésel elfogadja az Általános Szerződési Feltételet. Kérjük, olvassa el, majd a "Megrendel" gombra kattintással tudja feladni a megrendelését.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
A webshopban regisztráció nélkül is vásárolhat, de célszerű regisztrálnia, hisz pl. a pontkedvezmény csak így tud jóváíródni a következő vásárlásakor. A regisztráció ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.
Hogyan tudok regisztrálni?
A felül lévő "Regisztráció" gombra kattintva egy adatlapra érkezik. Ezt az adatlapot kell kitöltenie a személyes, számlázási és szállítási adataival. Ha most szeretne regisztrálni, itt megteheti: Regisztráció
Mennyi a kiszállítási idő?
Általában 1-2 munkanap.
Ha az adott napon, 9:30-ig leadja a rendelését, a következő munkanapon Önnél lehet.
A futárnál tudok bankkártyával fizetni?
Általában igen. Szinte minden futárnál van bankkártyaolvasó, a Postapontokon szintén.
A termék ára tartalmazza a szállítási költséget
Egy adott termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget!
Szállítási költségekről ide kattintva tájékozódhat.
Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?
Nincs ok aggodalomra. Adjon le egy új megrendelést, és a megjegyzés rovatba írja bele, hogy az előző (itt kérjük, tüntesse fel a pontos megrendelésszámot) megrendeléshez rakjuk hozzá. Ebben az esetben egy csomagként, azaz egy szállítási költségért fogja megkapni mindkét megrendelést. 10:00-ig tudjuk fogadni a kiegészítő rendeléseket.